marți, 22 iunie 2010

Site in constructie

Luna trecuta brusc constat un trafic crescut pe strada mea. Regimentul 11 Siret unde am fost plantat acum patru decenii jumate este o acolada, care iese din, si reintra in Strada Brailei, una din arterele principale ale Galatiului. Pe harta se vede mai bine:


View Ehomba in a larger map

Strada asta, principala in cartierul meu, este destul de putin circulata, adica era. De cind ma stiu a existat un traseu de autobuz care trecea si pe aici, dar pentru ca nu stiai cind vine, in afara de pensionari nimeni nu astepta in statie. Era de preferat sa iesi in Brailei cele doua statii din apropiere fiind la cca 700 de metri deci zece minute de mers, unde evident erau mai multe trasee. O vreme acest traseu chiar a fost scos cred ca de pe vremea cind stringeau comunistii cureaua. Apoi dupa revolutie, la citiva ani cred, s-a repus un traseu. Multa vreme nu stiu cum se facea ca din trei iesiri din casa, de doua ori autobuzul tocmai sosea si el in statie. Mai de curind, de citiva ani au faxcut si program la citeva trasee printre care si asta. Bun, zic eu, asa pot sa il prind chiar mai des. Dar ca un facut ori venea mai devreme ori intirzia cel putin zece minute, plus ca la citeva luni se schimba programul asa pe furis fara sa stim, asteptam in statie de mi se acrea cam 9 din zece iesiri, asa ca am revenit la obiceiul vechi de a iesi in Brailei. Ciudat, sansa mea de a il prinde din intimplare a scazut fantastic, nu stiu sa il mai fi prins e doua sau trei ori pe an.

Alta chestie cu strada asta este ca acum vreo zece ani a fost asfaltata. Asfaltata bine. Se stie cum e prin orase, se asfalteaza numai ce e urgent, si e urgent numa cind nu se mai poate circula. Si pt ca strada asta era cam periferica, cind se gaurea astepta si ea cam mult. Ei bine, atunci, probabil pt ca locuia aici cineva influent, s-a asfaltat ca la carte desi erau multe altele mult mai nenorocite si mai circulate. Ulterior au fost facute cum trebuie si cele centrale, ba chiar de mai multe ori datorita traficului. Dar strada asta a ramas brici un deceniu. Acum a cam imbatrinit, au inceput sa apara crapaturi. unele au mai fost cirpite, dar viitorul nu e tocmai luminos.

Dar sa  revenim la trafic. Uneori cind brailei e in reparatie traficul e redirectionat pe aici. Idem cind e trafic prea dens si multi ocolesc pe aici. Ei bine, acum parea unul din cazurile alea nefericite, dar parea ca e reparatie pentru ca trecea si microbuze, si autobuze care opreau in statie, desi nu erau traseul local. Dupa vreo trei zile vazind ca nu se potoleste traficul, ma gindeam ca e reparatie mare de nu se mai termina, dar trec pe brailei si nimic. Mai ce sa fie cu microbuze si atitea autobuze pe la poarta mea? Intreb o baba, si observ ca citea ceva pe stilp. Era orarul autobuzelor. Au bagat un traseu de microbuz, plus inca doua de autobuz pe aici.

Acum ce sa fac? Sa ma bucur ca am sanse sa plec motorizat fara sa mai astept prea mult sau sa pling soarta asfaltului care va ceda curind victima a traficului greu  impatrit? Da, a doua varianta m-a atins mai mult. Personal as fi preferat sa se taie tot traficul si sa  faca zona de biciclete :) Pe harta se vede clar ca asta e zona cea mai verde din oras. Si se merita sa stai aici in ciuda faptului ca blocurile sint cele mai vechi si cam nesigure, plus ca tevaria e cam nenorocita. In fine asta e viatza.

Dar daca tot sint trasee mai multe macar sa ma folosesc de ele. Ca sa notez orarul, e durere sa o fac de mina, pt ca sint o gramada de ore de notat, la trei trasee si 2 statii pt ca nu se potrivesc orarele celor doua sensuri. Camera foto nu mai am ca sa le trag in poza cum faceam pina anul trecut cind mi-a sucombat fujiul, asa ca momentan ma multumeam sa ma uit daca e ceva ce urma sa vina cind ieseam din casa. Dar intr-o zi observ cu bucurie intr-o alta statie, nu cele doua de la mine, o informatie noua sub orarul traseelor.

PENTRU MAI MULTE DETALII CONSULTATI SITUL NOSTRU.

Uraaa imi zic eu, am orarul la indemina fara sa ma mai chinui sa copiez de mina sau sa astept pina imi creste camera foto. De fapt era si timpul, in olanda anul trecut am vazut ca se poate consulta online orarul oricarui traseu. Si sigur nu sint online doar de anul trecut. Ajung bucuros acasa, intru pe site, si ce vad? :

SITE IN CONTRUCTIE

Damn, si doar stiam proverbul, nu te bucura prea tare ca sa nu fie dezamagirea prea mare.
Site in constructie. Doamne ce ma agaseaza chestiile de genul asta. Orice site care se respecta adauga mereu ceva nou deci este in constructie, dar anunturi din astea nu se mai fac de vreun deceniu. Pe vremea aia voia sa  se laude omul ca are site, baga doua paginutze, care contineau linkuri catre ce mai visa el sa puna pe site, vise care online se concretizau sub forma de astfel de semne. In ziua de azi nu se mai face asa ceva. Siturile se aplica precum stampilele, 5 minute si ai site. Ca e gol si fara continut la care apoi muncesti o viatza asta e alta problema. Dar macar ai ceva acolo ca sa vada omu cind intra pe site, si intr-o saptamina pui destul continut ca sa fii ok. Dar acum la o luna de cind verific situl asta e neschimbat.

Cred ca au gresit semnul. Cind se construieste se vede construindu-se, dar aici nu se vede nimic. Ar trebui un semn cu un peste, o broasca ceva, si sa scrie

SITE LASAT BALTA.

Si eu care  ii laudasem in sinea mea :(

Azi e 22 iunie. Sint curios cind va aparea vreo miscare. Va tzin la curent
..........................................................
Actualizare doar o saptamina mai tirziu.
Intru iar, si surpriza, situl e in stare de functionare. Era sa pun pariu ca mai sta asa doua luni, si na ca pierdeam  pariul. A stat doar o luna de cind am observat, si doar inca o saptamina de cind mi s-a si pus pata asteptind, si am scris articolul asta. Sint vizitatorul 256 :)

Felicitari pt reusita, chiar asa tardiva. Si guvernul ii felicita, cu o reducere de 25% la salariu. :(

Niciun comentariu: