miercuri, 7 septembrie 2011

Diablo 3 este aici.

Ei de fapt nu chiar aici, dar e dupa colt.
Toti cei ce am savurat Diablo 2 asteptam cu nerabdare si pe neica 3 de ani de zile.
Am cautat din cind in cind noutati dar fara sa gasesc cine stie ce in afara zvonurilor si scamurilor.

Azi iata ca am primit un spam catre un blog de doi lei cu un singur post in care se anunta ca pe intii februarie anul viitor va fi lansat in sfirsit. Nu prea am inteles care e rolul acelui spam, pt ca nu imi vindea nimic, nici executabile nu eram nevoit sa descarc sau  sa fiu pindit de troieni din moment ce blogur era pe serverul wordpress, dar daca tot m-a stirnit zic hai sa mai dau o tura pe situl oficial.

Ei bine, aici nu se zice inca nimic de data oficiala, dar au aparut mai multe stiri decit cele existentente de ani si ani, si nu in ultimul rind este prezent un trailer cinematografic acompaniat de un gameplay video care ne deschide o usa larga catre ceea ce vom vedea in joc. Ca prima impresie pot spune ca au ramas o multime de elemente din diablo doi, cum ar fi multe din efectele sonore, iar in ceea ce priveste grafica, seamana cam mult cu cea din warcraft. Poate gresesc, pentru ca warcraft cunosc doar din trailere, dar asta este impresia mea.

Ca si pina acum, exista o multime de alte informatii despre clasele de personaje, locatiile din joc, noile caracteristici adaugate in joc, suficient cit sa pierzi zile absorbind noile informatii. Imi retin curiozitatea pina cind voi sti cu sigurantza ca data lansarii e aproape. Dar daca tie curiozitatrea iti da ghes mai tare, situl este la indemina. http://eu.blizzard.com/diablo3

Niciun comentariu: