vineri, 25 iunie 2010

Iarasi despre spam

Ziceam mai ieri ca s-au vapucat si vacarii de smecherii pe net.
Cea mai frecventa este incercarea de a se obtine  numele si adresa.
Ce vor sa faca cu datele astea nu stiu pt ca oricum datele astea pot fi gasite online.
Am auzit ca ar face conturi false/imprumuturi la banci, ulterior venindu-ti tie portarelul acasa ca sa platesti "imprumutul". Dar nu am auzit pe nimeni sa se plinga sa fi patit asta. Si totusi smecheria asa cu nu stiu ce printz din nigeria fugarit de autoritati si care vrea sa isi traga averea din conturi secrete se perpetueaza de cind stiu netul.
Aaaa, mi-am amintit, de fapt nu e ca iti cer adresa ci ulterior tre sa platesti in avans ceva taxe de transfer...
Dar povestea tot evolueaza, ca printul nigerian e cine stie ce printz alta tzara, sau mai stiu eu ce om de afaceri.

Azi am primit ultima varianta. Eroul este un fel de Armani, mort acu juma de an. Si pentru credibilitate in email se da si link catre articolul din wikipedia despre acest Alexander McQueen, http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_McQueen.

Dar faza cea mai dura e ca la sfirsitul articolului aparea stirea cum ca o multime de scammeri ii utilizeaza numele pt fraude :))


Ori scammerii au pierdut din vedere detaliul asta necitind tot articolul ori sint atit de siguri pe prostia clientilor lor, ca au dat link catre informatia care ii demasca, fara nici o grija :)

Niciun comentariu: