duminică, 20 februarie 2011

Wordcount

Tocmai am dat peste situl ăsta. Care ce face? Iaca na, mare chiflă, numără cuvinte, şi îţi spune care este cel mai frecvent folosit cuvînt, sau pe ce loc ca frecvenţă se află un cuvînt oarecare despre care eşti curios.
Nu ştiu ce texte au luat respectivii ca obiect de studiu, probabil tot ce au găsit la îndemînă pe net, site blog, sau mai ştiu eu ce.

Mă uit la top, şi văd că primul cuvînt este the, al doilea of, şi n-am dat importanţă mai departe. Am trecut la căutat, şi ce cuvînt să caut eu, bineînţeles, fuck, şi surpriză, e taman pe la 5600, înainte de workshop şi nationalist. Măi să fie, aşa de rar îl folosesc ăştia? Că echivalentul românesc e folosit drept semn de punctuaţie. Caut bloody, şi iar surpriză, e cu mult mai bine clasat, şi anume pe la 1500. Ce cuminţel vorbesc americanii ăştia.

Niciun comentariu: