luni, 6 octombrie 2008

Secretul... al mare, nu oricare!

Traim intr-o lume care tinjeste.
Tinjeste dupa mai bine, dupa mai mult, sau chiar dupa strictul necesar, cind se intimpla, prea des, sa nu il posede.

Din dorinta de mai mult, unii profita de dorinta celorlanti si le vind tot felul de potiuni, retete si secrete de obtinut usor fericirea.

unul din acestia poate fi vazut aici:

http://www.secretul.tv/index.html

Ei ma rog, nu el, ci marfa vinduta.

Intr-un puseu de logoree cronica, m-am dezlantuit un pic si i-am raspuns asa ca sa ma amuz, ca banuiesc ca nici nu citeste ce se scrie acolo in formul de contact. Apoi am vazut ca autorul initial e o "autoare" din alte locuri si vremuri. M-am obosit sa scriu doar unui editor. Na, nu mai are haz, credeam ca omu e original.
El nu e, dar eu in raspunsul meu sint.
Si ca sa nu imi pierd capodopera produsa, am gasit de cuviinta sa o postez aici.
Asa ii fac si o tzir' de publicitate cartii. Poate o cumparati, si va gasiti fericirea ;)

urmeaza mesajul meu :

Buna ziua,
Tare as fi cumparat cartea dvs, dar constat ca nu cunoasteti limba romana: http://dexonline.ro/search.php?cuv=secret , aici puteti vredea semnificatiile cuvintului secret. Si ce ati publicat dvs, este exact cum zic. public.

Deci "secretul" dvs ar fi trebuit numit reteta, si va dau eu o formulare si mai scurta "pune osu la treaba"

Si nu in ultimul rind vad mari inexactitati:

# Legea atractiei este o lege a naturii. Este la fel de impartiala ca si legea gravitatiei.

Corect, stiam de la fizica, unde e secretul?, se preda in scoala elementara.

# Nimic nu apare in viata dumneavoastra fara sa fi fost chemat prin ganduri persistente.

Hai nu zau? Cine imi tot cheama gindacii in bucatarie, ca ma stradui cit pot invers, pun plase, astup gauri, si nush' cum se faca ca pina la urma tot apare cite unu.

# Pentru a sti ce ganditi, puneti-va intrebarea cum va simtiti. Emotiile sunt instrumente de valoare care va spun pe loc ceea ce ganditi.

Mda, deci daca sint lucid, fara emotii,nu stiu ce gindesc.
Poate asta e, nu am emotii acum, de aia nici nu stiu ce gindesc, logic. Daca vine un cutremur acum o sa imi ies din letargie, si o sa stiu ce gindesc. Damn. Sint pierdut.

# Este imposibil sa va simtiti rau si sa aveti in acelasi timp ganduri bune.

Ete fleoshc. Ma doare stomacul, mi-e rau, dar am ginduri bune. Ba mai mult fac si munca voluntara, va deschid ochii, pt ca aveti un pic de ceata pe ei. Si am si alte ginduri bune. Doresc lumii sa nu mai existe boli, sarlatani, si alte chestii agasante.

# Gandurile va determina frecventa si sentimentele si senzatiile va spun imediat pe ce frecventa sunteti. Atunci cand va simtiti rau, sunteti pe o frecventa care atrage numai lucruri rele. Atunci cand va simtiti bine, atrageti catre dumneavoastra, cu putere, mai multe lucruri bune.

Clar, dar cu ce as putea sa imi determin gradul de frecmenta?

# Parghiile Secrete, cum ar fi amintiri placute, scene din natura sau muzica preferata, va pot schimba sentimentele si senzatiile si va pot comuta frecventa intr-o clipa.

Daca ti-as cumpara 100k de carti, ce pirghie secreta ar fi in cadrul secretului matalutza..., sau mai simplu sa trimit banii din contul meu in al tau, si sa nu mai sacrificam si copaci in proces.

# Sentimentul iubirii are cea mai inalta frecventa pe care o puteti emite. Cu cat este mai mare iubirea pe care o simtiti si o emiteti, cu atat mai mare va fi puterea pe care o puteti folosi.

Mare adevar, Lumea iubeste banii, tu iubesti banii, si cu cit ii iubesti mai tare, cu atit ai mai multi deci si putere mai mare. Daca iubeai oamenii si reteta matale era cit de cit valabila o postai frumos pe web, gratis.

De secrete din astea pute lumea.
Scoate unu pe piata, care sa iti aduca ce iti doresti cu o simpla flexare de degete, si da, ala da secret.

Spor la vinzare mestere :)

Numai bine in toate.

Mos Ion Roata redivivus.

PS. Felicitari totusi pt ca macar gramatica e ok.
Vad multe altele din astea in care autorii nici gramatica nu stiu.

Niciun comentariu: